Clas Ohlson Julkalender 2019

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Clas Ohlson

Söndagens lucka från Clas Ohlson innehåller 20% på stora delar av sortimentet! Mina bästa presenttips från Clas Ohlson är:

ljus

Blockljus med flammande låga – 99kr

Dessa har jag själv hemma och tycker de är toppen! Man kan nämligen ställa in ljusen på timer så att de lyser 4 eller 8 timmar samma tid varje dygn! Perfekt present till alla, men framförallt till äldre som lätt glömmer ljusen tända!

Länk till blockljus

bräda

Serveringsbräda – 149kr

Jag tycker om att servera frukostbrödet eller chark direkt på en snygg skärbräda och kan tipsa om att Clas Ohlson har en snygg serveringsbräda i trä till ett toppenpris!

Länk till serveringsbrädan

centrifug

Råsaftcentrifug – 549kr

För ett år sedan fick jag en juicemaskin av min älskade sambo och jag verkligen älskar den! Alla delarna går att köra i diskmaskinen och hur smarrigt låter inte en färsk juice på äpple, ingefära och spenat?

Länk till råsaftcentrifugen

monopol

Monopol – 249kr

Spel är något som de flesta uppskattar att få i julklapp! Just Monopol är en klassiker som kan spelas både med vänner eller med familjen. Kanske invigs spelet redan på julafton?

Länk till Monopol

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.